5’inci kez “Yılın İtibarlısı” seçilen Atasay’a
The ONE Awards Büyük Ödülü
Sektöründe her zaman öncü olan Türkiye’nin en köklü mücevher markası Atasay, pazarlama sektörünün en önemli standartlarından biri olarak kabul edilen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde 5’inci kez “Yılın İtibarlısı” seçilerek, The ONE Awards Büyük Ödülü’nün sahibi oldu.
Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle 9 yıldır aralıksız olarak düzenlenen ve pazarlama sektörünün en önemli referans kaynaklarından biri olan The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri törenle sahiplerini buldu. Türkiye temsili 12 ilde toplam bin 200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ve bu başarıya ortak olan paydaşları 70’in üzerinde kategoride ödüllendirildi.
Yeni yıla yeni kampanyası “Bir Atasay Ailesi” ile bir yeniliğe daha imza atarak giren, Türkiye’nin en köklü ve en geniş mağaza ağına sahip mücevher markası Atasay, halk oylarıyla 5’inci kez “Yılın İtibarlısı” seçildi. Atasay bu başarısıyla The ONE Awards Büyük Ödülü’nün sahibi oldu. Ödülü marka adına Atasay Kuyumculuk Kurumsal İletişim Başkanı Elif Arzu Arıcan aldı.