• Sepetinizde ürün bulunmuyor.

Arzum’un ses getiren reklamları Kristal Elma ile taçlandı

Arzum’un ses getiren reklamları Kristal Elma ile taçlandı

Arzum’un TBWA tarafından hazırlanan ve büyük ses getiren Anneler Günü filmi ve şarjlı mutfak serisi reklam filmleri ile açıkhava için hazırladığı reklam tasarımı, Türkiye’nin en prestijli yaratıcılık ve pazarlama etkinliklerinden Kristal Elma 2022’de dört ödüle birden layık görüldü.

Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, Kristal Elma 2022 Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması’nda dört ödüle birden layık görüldü. Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 33’üncüsü düzenlenen Kristal Elma Yarışması’nda Arzum’un bu yıl da gerçek hikâyeden uyarlanan ve büyük ses getiren Anneler Günü filmi ‘Orada Annem Var’, Online Film kategorisinde Kristal Elma alırken, Açıkhava reklamı Son Damlasına Kadar-Şeftali’nin tasarımı Sektörel Kategoriler’de Bronz Ödül’ün sahibi oldu. Arzum’un şarjlı mutfak serisinin Dağ filmi Online Film /Elektronik, Beyaz ve Dayanıklı Eşya kategorisinde Gümüş, Orman filmi ise aynı kategoride Bronz Ödül’e layık görüldü. 18 Ekim’de İstanbul Hasköy Yün İplik Fabrikası’nda gerçekleşen, Türkiye’nin en prestijli yaratıcılık ve pazarlama etkinliklerinden biri kabul edilen Kristal Elma ödül töreninde yaratıcılık ödüllendirilirken, sektörün tüm paydaşları bir araya geldi. Kristal Elma ödülünü, reklam filmlerini hazırlayan TBWAIstanbul yetkilileriyle birlikte Arzum Pazarlama ekibinin temsilcisi aldı.

‘İlklere imza atarak sektöre öncülük ediyoruz’

Mehtap Yıldız, Arzum olarak bu yıl Kristal Elma Yaratıcılık Festivali’nde dört ödül kazanmanın kendileri için büyük bir gurur kaynağı olduğunu söyledi. Yıldız, “Bu yılki Anneler Günü filmimiz ‘Orada Annem Var’da, Arzum Türkiye Kadınlar Satranç Şampiyonası ikincisi Büşra Öztürk’ün 5 yaşında başladığı satranç sporuna 6 yaşında sağ gözünü kaybetmesine rağmen annesinin desteğiyle yılmadan devam etmesini anlattık. Gerçek bir hikâyeye dayanan filmimizle satranca ilginin artmasına önemli katkı sağladığımızı düşünüyorum. Arzum’un şarjlı mutfak ürünleri ailesinden Freechopp Cam Hazneli Şarjlı Doğrayıcı’nın orman, FreeStick Şarjlı Kişisel Blender’ın dağ temalı filmlerinde, ürünlerimizin Türkiye’de bir ilk olan kablosuz kullanım özelliğiyle ‘En sevdiğiniz lezzetleri hem evinizde hem de istediğiniz yerde sunuyoruz’ mesajını verdik. Sektörel kategoriler’de de ‘Son Damlasına Kadar’ tasarımımızla Bronz ödül aldık. Arzum olarak çok güçlü bir iletişim stratejimiz var. Her hedef kitleye özel odaklı çalışmalarla ulaşıyoruz. Tasarım, teknoloji ve inovasyon odağımızla geliştirdiğimiz teknolojilerle tüketicilerimizin hayatını sadece evlerde değil ev dışında da kolaylaştırıyor, tüm faaliyetlerimizde sosyal sorumluluk bilinciyle hareket etmeye özen gösteriyoruz. İlklere imza atarak sektöre öncülük ediyoruz. Çabalarımızın Kristal Elma gibi değerli ödülle taçlandırılması, bundan sonrası için bizi daha da motive ediyor” diye konuştu.

 

 width=