Markanızın oluşum sürecinden bahseder misiniz?
-Aslında her şey kendimle ilgili bir farkındalıkla başladı diyebiliriz. Çocukluğumdan beri dikkat ve ayrıntılar konusunda çok hassas biriyimdir. Bu nedenle özel hayatımda da sosyal hayatımda da her zaman her şeyi en ince ayrıntısına kadar kendim organize ediyor ve bundan büyük bir keyif alıyorum. Eğitim hayatımın son evresi olan Sakarya Üniversitesi İşletme Yönetimi mezuniyetimde, mezuniyet balosu hazırlıklarındaki hassasiyetim ve çıkardığım iş tüm katılımcıların dikkatini çekmişti o gün organizasyon konusunda aldığım takdirler aslında bugün oluşturduğum profesyonel yapının temellerini oluşturuyor diyebiliriz. Daha sonra Modern Çağın insan hayatında yarattığı zaman problemi nedeniyle birçok insanın özel gün veya anlarını hayal ettiği düzeyde planlayamadığını görmem nedeniyle de bu kişisel becerimi insanların yüksek önem verdiği, en değerli anlarını kusursuz kılma ve mutluluklara tanık olmaya adayarak organizasyon sektöründe ilerlemeyi tercih ettim ve bir 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde kadın ruhu ile emeği harmanlamak adına A&A Tanıtım Hizmetleri ve Organizasyon firmasını kurdum. Bu adımla da kadınların gücünü, azmini ve hayallerini gerçekleştirmek için verdiği mücadeleye herkesin şahit olmasını istedim.
Konseptleriniz hakkında neler söylemek istersiniz?
Konseptleri tamamen talepte bulunan kişiler ve misafirlerimin isteği doğrultusunda oluşturuyorum ve tekrara düşmemeye özen gösteriyorum. Burada daha çok yaptığım şey tüm istek ve hayallerde eksik olanı tespit edip onları hayalin kusursuzluğu için hayata sokmak aslına bakacak olursak o anlarda benim aklımda tek bir odak noktası oluyor, o da o anların kahramanı kişiler ve misafirlerin bu en güzel ve özel günlerini unutulmaz kılabilmek.
Organizasyon zor ve kapsamlı bir süreç. Başarılı bir iş insanı olarak bu zor sürecin yönetimini nasıl gerçekleştirdiğinizden bahseder misiniz?
Her sektörde olduğu gibi bu sektörde de aksaklıklar yaşanabiliyor. Ama oluşabilecek aksaklıkları önceden öngörüp, gerekli tedbirleri alma konusunda geri planda hep çalışan bir kalite sistemimiz var her duruma hazırlıklı ve sürekli bir iyileştirme süreci ile tüm sorunların üstesinden geliyorum. Bu çerçevede her zaman bir b, c planımız mutlaka bulunuyor.
Müşteri memnuniyetini sağlamak için yenilik ve sürdürebilirlik oldukça önemli. Bunu sağlarken yaşadığınız zorluklar oluyor mu?
Evet hizmet sektörü oldukça zor ama bir o kadar da keyifli bir sektör. Bilindiği üzere konseptler her geçen gün yenilenerek, değişiyor. Gündemi yakından takip ediyor ve yenilikleri yapacağım organizasyonlarda hayata geçirmeye özen gösteriyorum. Ama önceliğim her zaman misafirlerin ne istediği, nasıl mutlu olacağı? Detaylara yoğunlaşıyorum. Çünkü anı unutulmaz kılan şey misafirlerin o an ki takdiri bu nedenle misafirlerimizin sevdiği bir çikolata markasından tutun da sevdiği renge kadar her detayla bizzat kendim ilgileniyorum. Önce gerekli bilgileri ediniyor, sonra da harekete geçiyorum. Bana göre insanlar yaptığı işin her kademesine hakim olmalı. Bu sebeple ilk görüşmeden başlayarak organizasyon sonuna kadar bütün süreci kendim yönetiyorum. Klasik ama doğruluğuna çok inandığım bir söz “Kalite asla tesadüf değildir.” ve kalite benim en önemli kriterim. Bu süreçte illaki zorluklar yaşanıyor. Hayatımızın olağan akışında bile zorluklar oluyor. Önemli olan zorluklar değil, zorluklarla nasıl baş edebildiğinizdir ve ben bir kadın olarak karşıma çıkan her zorluğun üstesinden geldim, gelmeye de devam ediyorum bunu yaptığım işime de yansıtıyorum. Kendime olan inancım, iş disiplinim ve azmimle ses getirdiğime ve bunun devam edeceğine çok inanıyorum.
Fark yaratacak dokunuşlar sunmak firmanızın öne çıkan bir özelliği. Bu konu hakkında neler söylemek istersiniz?
Kişisel farkındalıkla başlayan bu hoş serüvende farkımın bilincinde ve farkındayım. Bu farklılığı koruyarak kaliteli organizasyonlarla insanları mutlu etmek, mutluluklarına tanık olmak bir tebessüm eşliğinde bir teşekkür almak en büyük hedefim.