Atasay, mücevherde yılın ‘Müşteri Markası’
Atasay, mücevherde yılın ‘Müşteri Markası’
Günün her anına, her tarza ve zevke uygun ürün çeşitliliğiyle mücevher modasının kalbinin attığı Atasay, ALFA Awards’ta “Mücevherat” kategorisinde yılın “Customer Brand” markası seçildi.
Deneyim tasarımı alanında Türkiye’de verilen en önemli ödül olarak kabul edilen ALFA Awards 2022 kazananları törenle ödüllerine kavuştu. Dünya trendlerini takip eden tasarımları ve imza attığı ilklerle tüketici tarafından pek çok ödüle layık görülen Atasay ALFA Awards’ta “Mücevherat” kategorisinde yılın “Customer Brand” markası seçildi. 3. ALFA’sına sahip olarak sektördeki liderliğini tüketici nezdinde de bir kez daha göstermiş olan Atasay adına ödülü Pırlanta Markalar Müdürü Zuhal Özcan aldı.
En iyi müşteri deneyimini yaşatan markalar ödüllendiriliyor
Marketing Türkiye ve AKADEMETRE Research and Strategic Planning iş birliğiyle gerçekleştirilen ALFA Awards’ta, Türkiye temsili 12 ilde 1200 kişiyle yapılan yüz yüze görüşmeler sonucu, “Müşterilerin arzu boyutu”, “Markayı deneyimleme istekleri”, “İletişim boyutu”, “İlişki boyutu” ile “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi parametreler değerlendiriliyor.Ödül kapsamında 60’a yakın kategoride en iyi müşteri deneyimini yaşatan markalar ödüllendiriliyor.