Brandverse Awards’ta Saat&Saat’e Altın Ödül
Saat&Saat, Brandverse Awards çatısı altında sosyal medya dijitaldeki en başarılı marka ve projelerin ödüllendirildiği SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde “Aksesuar” kategorisinde altın ödülün sahibi oldu.
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen ve Dijital Pazarlama İletişimi Platformu’nun (DPİP) destek verdiği Brandverse Awards, 30 Haziran Perşembe günü Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirilen ödül töreninde sahiplerini buldu. Brandverse Awards’ta sosyal medya performansı en iyi olan markaların ödüllendirildiği SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde Saat&Saat, “Aksesuar” kategorisinde altın ödüle layık görüldü.
Sosyal medyada en başarılı performansı gösteren marka ve ekiplerin ödüllendirildiği yarışmada, 55 binden fazla sosyal medya marka hesabı SocialBrands puanlarına göre analitik olarak incelendi. 1 Mart 2020 – 1 Mart 2021 dönemini kapsayan değerlendirmede hayran sayısı, hayran artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri ele alındı.
Saat&Saat Pazarlama Direktörü Ayşem Suner’in konuya ilişkin değerlendirmesi şöyle: ‘’Sosyal medya iletişimin çift taraflı yürüdüğü bir mecra. Biz de bunun farkında olarak sosyal medya stratejimizi etkileşim üzerine kuruyoruz. Sosyal mecraların markalara sunduğu etkileşim araçlarını sonuna kadar kullanmaya çalışıyoruz. Her zaman daha ileriye gitmek için de yeni projelerle stratejimizi destekliyoruz. Herkesin dijitale odaklandığı ve rekabetin arttığı pandemi döneminde aldığımız bu ödül bizi oldukça gururlandırdı. Bizi bu ödüle layık gören herkese teşekkür ediyoruz.”
Veri Ödülleri Bölümü için 55 binden fazla sosyal medya marka hesabı SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre tamamen analitik olarak incelendi. 1 Nisan 2021 – 1 Nisan 2022 dönemini kapsayan değerlendirmede takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri ele alındı.
Saat&Saat hakkında:
Temelleri 1971 yılında atılan Saat&Saat, 1994 yılından itibaren markalaşıp dünyaca ünlü markaların Türkiye’de distribütörlüğünü alarak müşteri memnuniyeti odaklı, kaliteden asla taviz vermeyen, profesyonel bir yönetim anlayışla büyümesini sürdürdü. 2006 yılında perakende sektörüne adım atan Saat&Saat, 2016’da dünya markası Welder’in tüm haklarını satın aldı ve aynı yıl Wesse markasını da portföyüne ekledi. 2017’de Cerruti 1881 markasının Türkiye lisans anlaşmasını yaptı. 2020 yılında ise JacquesPhilippe markasını kendi bünyesine katıp, U.S. Polo Assn. markasının da 34 ülkede üretim ve satış haklarını alarak global arenaya adım attı. 2021 yılında Milano X Change markasının da haklarını satın alan Saat&Saat; RaymondWeil, Maurice Lacroix, Versace, Emporio Armani, Gc, Michael Kors, Guess, Fossil, TommyHilfiger, Lacoste, Diesel, DKNY, Skagen gibi dünyaca ünlü 30’a yakın markanın Türkiye distribütörlüğünü yürütüyor. 165 mağazası ve 600 bayisinin yanı sıra dünyaca ünlü saatleri www.saatvesaat.com.tr adresi üzerinden de saat tutkunlarının beğenisine sunuyor. Türkiye’de tek yetkili teknik servis hizmetini de sunan Saat&Saat, ayrıca sektörde ilk ve tek olan “tüm mağazalarda teknik servis” hizmetiyle markası ne olursa olsun tüm saatler için teknik destek sağlıyor.