LACOSTE YENİ MARKA KAMPANYASINI SUNAR:
ÇEŞİTLİLİĞE ÖVGÜ GERÇEK HAYATTAN SEÇİLEN MODELLER İLE BİRLEŞTİ VE LACOSTE’UN YENİ KAMPANYASINA HAYAT VERDİ
1933’ten bu yana Lacoste timsahı zaman, tarz ve türlerin üzerinde, sınırsız bir silüette geziniyor. Tanımlayıcı özelliği; farklı yaşam tarzından insanların kendi stillerini oluşturduğu ikonik timsah.
LACOSTE İLE BEKLENMEDİK KARŞILAŞMALAR
İlhamını çeşitlilik taşıyan Lacoste topluluğundan alan yeni kampanya, iki farklı insanın ortak özelliklerini ikonik timsahlı kıyafetleri ile keşfetmelerini sağlıyor.
Bu yeni kampanya, beklenmedik karşılaşmaların başlatıcısı olarak timsaha selam duruyor. Bu karşılaşmaların samimiyetini desteklemek için oyuncular çoğunlukla daha önce modellik ya da oyunculuk yapmamış kişilerden, gerçek hayattan gelen oyunculardan oluşuyor. Sahilde Marga, torunu yaşındaki Anis ile karşılaşıyor ve üzerlerinde aynı pembe polo tişört olduğunu görerek şaşırıyor.
YENİ BİR TON
Bu kampanya ile Lacoste simgesel parçalarından yola çıkarak taze ruhu olan yeni bir marka tonu yerleştiriyor. Bu anları İrlandalı fotoğrafçı Ronan Gallagher ölümsüzleştiriyor. Fotoğrafçı özgün ve doğal pozlar için kendi belgesel tarzını moda havası ile harmanlamış. Videoda yaşamdan sahneler, Fransız yönetmen Laure Atanasyan tarafından mizah ile anlatılarak kampanyayı zenginleştirmiş.
The Sugarhill Gang – Apache’nin müziği kültürel melezleme fikrini güçlendirerek bizlere sunuyor. Müzik enstrümantal rock, country ve western ile hip-hop’un arasında duruyor. Müzik her karşılaşmada keyif veriyor ve karşılaşan kahramanlarımıza eşlik ediyor.
Yeni Lacoste marka kampanyası timsahın gücünü sergiliyor. İnsanları bir araya getirirken onların farklılıklarını ifade etmelerine de imkân sağlıyor. Timsah, kültürler, nesiller ve tarzların kavşağında birleşimin toplanma noktasında bizleri karşılıyor.