PERYÖN’DE ÇALIŞMA HAYATINDA DÖNÜŞEN PARADİGMALAR DEĞERLENDİRİLDİ:
PERYÖN’DE ÇALIŞMA HAYATINDA DÖNÜŞEN PARADİGMALARDEĞERLENDİRİLDİ:
“Çalışan Beklentileri ve Yan Hakları Çarpıcı Verilerle Ele Alındı”
Türkiye İnsan Yönetimi Derneği (PERYÖN) düzenlediği bir webinarla çalışma hayatında dönüşen paradigmaları çalışan beklentileri ve yan haklar çerçevesinde ele aldı.PERYÖN Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Human Group Kurucusu Gaye Özcan moderatörlüğünde, QNB Finansbank CHRO & PERYÖN Yönetim Kurulu Üyesi Sayın Cenk Akıncılar ve Pluxee Türkiye CHRO & PERYÖN Denetim Kurulu Üyesi Sayın Feride DüzduranGündüz katılımıyla gerçekleşti.
“Şimdi ve gelecek için daha iyi bir çalışma hayatına liderlik etmek” vizyonuyla 50 yılı aşkın süredir faaliyet gösteren PERYÖN düzenlediği webinar ile değişen çalışan beklentileri ve yan hakları değerlendirdi. Pluxee Türkiye sponsorluğunda, PERYÖN Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı & HumanGroup Kurucusu Gaye Özcan moderatörlüğündegerçekleşen webinarda, QNB Finansbank CHRO & PERYÖN Yönetim Kurulu Üyesi Cenk Akıncılar ile Pluxee Türkiye CHRO & PERYÖN Denetim Kurulu Üyesi Feride Düzduran Gündüz konuşmacı olarak yer aldı.
‘Çalışma dünyasının değişiklikleri ve çalışan beklentileri üzerine yansımalar ele alındı’
Pluxee Türkiye CHRO & PERYÖN Denetim Kurulu Üyesi Feride Düzduran Gündüz konuşmasında Pluxee’ninFutureBrigth ile 25 ile 40 yaş arası farklı sektörlerden katılımcıların dahil edildiği, çalışanlara yönelik yapılan araştırma sonuçları üzerinde durdu. Gündüz şunları vurguladı:
“Günümüzde insan kaynakları liderlerinin %94’ü “hibrit çalışma” modelinin kalıcı olacağına inanıyor, %42’si isesosyal etkileşim için hibrit çalışmak istiyor. Çalışanların %45’i ise sağlanan yan hakların kendileri ve ailelerini kapsamasını, kendilerine özel olmasını bekliyor. Pluxee Türkiye olarak iş dünyasının büyük bir dönüşümden geçtiği günümüzde çalışan ihtiyaçlarını beklentilerini daha iyi analiz etmek için çalışanların bilinç dışı algılarında yer alan iş dünyasını analiz eden bir araştırma gerçekleştirdik. Sonuçları ise çarpıcıydı. Çalışanlarda genel olarak tek tipleşme hissi görülüyor, bu tekdüze ve monoton işleyişin çemberinde kendilerine ait değerlerini, biricikliklerini ve kişisel gelişim fırsatlarını yitirme tehlikesiyle karşı karşıya olduklarını hissediyorlar. Geliştirdiğimiz yeni vizyon ve marka kimliği doğrultusunda en büyük önceliğimiz şirketlerin çalışanlarının iş ve özel yaşamını bir bütün olarak görmesini ve hayatlarına onları mutlu edecek daha fazla dokunuş yapmalarını sağlamak. Bunun için çalışan ihtiyaçlarını analiz ederek şirketlere rehber olmayı çok önemsiyoruz. Pluxee olarak yenilikçi ve dijital çözümlerimiz aracılığıyla, bireylerin iş hayatlarında ve ötesinde, refahına katkıda bulunacak anlamlı, ilgi alanlarına hitap eden ve kişiselleştirilmiş deneyimler yaratmayı hedefliyoruz.”
‘Çalışan odaklı yaklaşım pandemi ile önem kazandı’
QNB Finansbank CHRO & PERYÖN Yönetim Kurulu Üyesi Cenk Akıncılar çalışan odaklı yaklaşım üzerine görüşlerini şu şekilde paylaştı:
“İşveren olarak artık çalışanınızı dinlemeniz gerekiyor. Çalışanlarımızın ihtiyaçları bölgesel olarak değişiklik gösteriyor. İş verenler olarak çalışanlarımızın haklarını göz ardı etmeden mutluluklarını ve ihtiyaçlarını dikkate almalıyız. Özellikle Pandemi sonrası işverenler çalışanları için kişiselleştirme odaklı çalışmaya başladı. QNB Finansbank olarak “Finansçıyı Tanı Finansçıyı Dinle” mottomuz ile çalışanlarımızın mutluluğu, bağlılığı ve huzuru için neye ihtiyaçları var ise ona odaklanıyoruz. Özellikle biz kurum olarak hizmetkar liderliği çok ön planda tutuyoruz. Ben senin için ne yapabilirim bakış açısını benimseyen kurumların çalışanları işyerine koşa koşa gelir.”
“Çalışma Hayatında Dönüşen Paradigmalar: Çalışan Beklentileri ve Yan Haklar Evreni” başlıklı webinarı kaydı PERYÖN YouTube kanalından izlenebilir: https://www.youtube.com/watch?v=0x5Whsf4yL0