• Sepetinizde ürün bulunmuyor.

TOMMY HİLFİGER, QUINCY JONES VE SZA’NIN ROL ALDIĞI 2023 SONBAHAR KAMPANYASINDA MÜZİK DÜNYASIYLA İŞ BİRLİKLERİNİN TARİHİNİ KUTLUYOR

TOMMY HİLFİGER, QUINCY JONES VE SZA’NIN ROL ALDIĞI 2023 SONBAHAR KAMPANYASINDA MÜZİK DÜNYASIYLA İŞ BİRLİKLERİNİN TARİHİNİ KUTLUYOR

 

Hip hopun 50. yıldönümünün kutlandığı sonbahar kampanyasında kültür ikonlarının rol aldığı ve moda ile müzik dünyalarının buluştuğu geçmiş marka kampanyalarına da övgüde bulunuluyor.

 

AMSTERDAM, HOLLANDA (EYLÜL 2023) – Bir PVH Corp. [NYSE: PVH] şirketi olan Tommy Hilfiger, efsane yapımcı ve müzisyen Quincy Jones ile çağdaş müziğin öncü sesi SZA’nın rol aldığı Sonbahar 2023 kampanyasını kutluyor. Müzik endüstrisinin iki güçlü ismiyle iş birliği, Tommy Hilfiger’ın yıllardır hip hop ve R&B müziğin çığır açan sanatçılarıyla birlikte çalışma geleneğinde en yeni ortaklığı temsil ediyor. Marka, hip hop müziğin 90’lardaki altın çağında ikonik anlarından günümüzde hâlâ küreselleşmesine bu kültürel akımın ikonları tarafından benimsenmeye ve onları öne çıkarmaya devam ediyor.

 

Tommy Hilfiger şu açıklamada bulundu: “Müzik benim için hep bir tutku olmuştur. Kültüre öncülük edenlerle iş birliklerinin yolunu açan kahramanlarımla tutkularımızı paylaşmak da beni çok mutlu ediyor. Quincy Jones, arkadaşı olmaktan onur duyduğum efsanevi bir figür ve yaratıcı dehası ve içgüdüleriyle 90’lardan beri benim için ilham kaynağı olmaya devam ediyor. SZA da günümüzün sesini temsil ederken farklı kuşaklara hitap eden bir yetenek. Kendine özgü tarzı, benzersiz sanatı ve güçlü duruşuyla ayrı bir konumda bulunuyor.”

 

Efsanevi yapımcı Quincy Jones, 28 kez GRAMMY® ödülü kazanmış bir müzik ikonu. Uzun yıllardır kültür, müzik ve stil alanında öne çıkan Quincy Jones ve aile üyelerinin TOMMY HILFIGER markasıyla bağları geçmişten günümüze devam ediyor. Jones’un kızı Kidada 90’ların başında TOMMY JEANS lanse edilirken tasarımcı Tommy Hilfiger ile yakın iş birliği içinde çalışarak markanın inovasyona ve güncel kültüre yönelmesine kreatif katkıda bulundu. Kidada daha sonra 1997’de “In the Jeans” kampanyası için Aaliyah’ın stiline ikonik bir TOMMY HILFIGER bandeau ile imza attı. Jones ailesinin diğer üyeleri de yıllar içinde markayla yakın çalışarak müzik ve stilin kesişme noktasında yaratıcılıklarını sergiledi. Sonbahar 2023 kampanyası için Renell Medrano’nun yaptığı çekimlerde Quincy Jones ile birlikte yedi çocuğu – Kidada, Rashida, Kenya Kinski-Jones, Jolie, Rachel, Quincy Jones III ve Tina – dahil 21 aile üyesi şık prep stiller içeren TH Collection parçaları giyiyor.

 

“Müziğin bizi şekillendirme ve yönlendirme gücüne ve yaratıcılığın insanlar olarak bizim hayati bir parçamız olduğuna inanıyorum” diyen Quincy Jones şöyle devam etti: “Bu felsefeyi ailemle paylaşıyorum ve gelecek nesillere de aktarmayı umuyorum. Tommy ile ilk kez müzikte devrim niteliğindeki bir dönem olan 90’larda tanıştık. Farklı dünyalardan gelsek de müzik ve modayı daha önce görülmemiş bir şekilde birleştirme konusunda aynı vizyonu paylaşan iki iyimser ve çalışkan hayalperest olarak hemen bir bağ kurduk.”

 

Academy Award® (Oscar) adayı ve GRAMMY® ödüllü SZA, çağdaş müzikte etkileyici bir kariyere sahip. Müziğin geleceğini temsil eden SZA’nın Sonbahar kampanyası görünümünü stil danışmanı Carlos Nazario yarattı ve Kidada Jones’un 90’larda meşhur ettiği ikonik Aaliyah bandeauya göndermede bulunan bir tarza imza attı. Tipik bir Amerikan evinde arkadaşları ve sevdikleriyle birlikte fotoğraflanan SZA’nın yanında annesi Audrey Rowe, babası Abdul Mubarak-Rowe, yeğeni Savannah Rowe ve arkadaşları Amber Wilson, Madeline Miller, MeLisa Heath ve Nova Harmon yer alıyor.

 

SZA şu yorumda bulundu: “Benden önce gelen yaratıcı ikonlar ve attıkları temel bana ilham veriyor. Tommy Hilfiger gibi köklü ve etkili bir markanın yanında kreatif bir insan olarak kendi mirasımı inşa etmekten heyecan ve onur duyuyorum. Markayla çalışmaktan büyük keyif aldım. Yakın ailem ve arkadaşlarımla paylaşmak da çok özel bir deneyim oldu.”

Müzik ve pop kültür, Tommy Hilfiger için her zaman en önemli kreatif ilham kaynakları arasında yer almıştır. Hip hop müziğin yükseliş dönemi olan 90’larda pek çok sanatçı özellikle prep, renkli ve oversize stilleriyle markayı benimsedi. Genç sanatçıları giydiren ve Grand Puba, Snoop Dogg ve Aaliyah gibi yıldızlarla iş birliği yapan Hilfiger bu alt kültürle çalışmanın öncüsü oldu. Hip hop bu sene doğumunun 50. yıldönümünü kutlarken marka da bu kreatif akımın etkisini onurlandırıyor. Tommy Hilfiger günümüzde kültürel ortama yenilikler getirmeye devam ediyor ve klasik Amerikan tarzının çağdaş ve genç prep ikonlarını yeni hayranlarla buluşturuyor.

 

Markanın dostları ve takipçileri #TommyHilfiger etiketini ve @TommyHilfiger hesabını alıntılayarak sosyal medya paylaşımlarına katılmaya davet ediliyor.

 

# # #

 

TOMMY HILFIGER hakkında

Dünyanın en tanınmış premium yaşam tarzı markalarından biri olan TOMMY HILFIGER, 1985 yılından beri pozitif tutumuyla tüketicilere ilham veriyor. Klasik ile yeninin kesişmesiyle hayat bulan markanın ikonik stili, dünya çapında kültürü şekillendiren insanlarla birlikte yaratılıyor. TOMMY HILFIGER klasik Amerikan stilinin özünü modern yorumlarla kutluyor. Tommy Hilfiger markası, TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS yaşam tarzı grupları altında kadın, erkek ve çocuk giyim, denim, aksesuar ve ayakkabı koleksiyonlarıyla dünya çapındaki tüketicilere üstün kalite ve değer sunuyor. Tommy Hilfiger, sürdürülebilirlik ve kapsayıcılık taahhüdünü kararlılıkla sürdürüyor.

TOMMY HILFIGER ürünlerinin küresel perakende cirosu, 2022 yılında yaklaşık 9,1 milyar dolar oldu. PVH Corp. tarafından 2010 yılında satın alınan Tommy Hilfiger, dünya çapında 16.000’den fazla çalışanından aldığı güçle 100 ülkeyi kapsayan geniş bir dağıtım ağı ve en büyük küresel amiral mağazası niteliğindeki tommy.com dahil olmak üzere 2.000’den fazla perakende mağazasıyla faaliyetlerini devam ettiriyor. PVH ise markanın dünya çapında güncel ve ilgili kalması, varlığını genişletmesi ve uzun vadeli büyümesine odaklanıyor.