• Sepetinizde ürün bulunmuyor.

VODAFONE’LULAR BAYRAMI DİJİTALDE YAŞADI

VODAFONE’LULAR KURBAN BAYRAMI’NDA 50 MİLYON GB MOBİL İNTERNET KULLANDI

VODAFONE’LULAR BAYRAMI DİJİTALDE YAŞADI

Vodafone, Kurban Bayramı’nda müşterilerine bir kez daha kesintisiz iletişim ayrıcalığı yaşattı. Vodafone’lular, 5 günde yaklaşık 1,3 milyar dakika ses, 100 milyon SMS ve 50 milyon GB mobil internet kullandı.

15 Temmuz 2022 – Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, Kurban Bayramı tatilinde de müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam etti. Türkiye genelinde 24,4 milyon mobil abonesi bulunan Vodafone’un Kurban Bayramı tatili süresince gerçekleşen GSM trafiğine ilişkin açıkladığı verilere göre, Vodafone’lular arife günü ve bayramı kapsayan toplam 5 günde yaklaşık 1,3 milyar dakika konuştu, 100 milyon SMS attı ve 50 milyon GB mobil internet kullandı.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:

“Vodafone olarak, yeni nesil bağlantı ve dijital servisler şirketi olmayı hedefliyoruz. Müşterilerimize en iyi dijital deneyimi yaşatma hedefiyle bağlantı hızımızı ve kalitemizi sürekli artırıyoruz. Her bayram tatilinde olduğu gibi bu Kurban Bayramı tatilinde de müşterilerimizin kesintisiz iletişim ihtiyacını karşıladık. Müşterilerimizin bayram kutlamalarını dijital kanallar üzerinden kolayca gerçekleştirmesini sağladık. Vodafone’lular 5 günde yaklaşık 1,3 milyar dakika, 100 milyon SMS ve 50 milyon GB mobil internet kullanarak dijitalleşmenin hayatlarındaki yerini bir kez daha gösterdi. Bu vesileyle, herkesin geçmiş bayramını kutluyoruz.”

İnternet kullanımı geçen yıla göre %20 arttı

Kurban Bayramı tatilinde özgürce ve doyasıya iletişim kurmanın keyfini yaşayan Vodafone’luların toplam mobil internet kullanımı geçen yıla göre yaklaşık %20 artarken, 2 yıl önceki bayram tatili mobil internet kullanımını ikiye katladı. Bayram tatilinde Vodafone müşterilerinin sesli ve görüntülü görüşme sayısı ise 250 milyonu aştı.

TOBi ve Vodafone Yanımda’ya ilgi yüksek oldu

Vodafone’un Yapay Zekâ tabanlı kişisel dijital asistanı TOBi, 5 günde toplam 800 bin tekil kullanıcıyla yaklaşık 1 milyon sohbet gerçekleştirdi. Diğer yandan, Vodafone Yanımda’nın 4 milyon tekil kullanıcısı, bayram tatilinde uygulamaya yaklaşık 20 milyon kez giriş yaptı.

En yoğun trafik İstanbul’da yaşandı

Vodafone’lular bayram boyunca Türkiye’nin dört bir yanında yaşayan sevdikleriyle bol bol konuştu, mesajlaştı ve veri alışverişinde bulundu. Buna göre, bayram süresince en çok konuşan 10 il sırasıyla İstanbul, Ankara, İzmir, Şanlıurfa, Antalya, Bursa, Adana, Konya, Samsun ve Kocaeli olurken, en çok mobil internet kullanan iller ise İstanbul, İzmir, Ankara, Antalya ve Bursa şeklinde sıralandı.

Bayramda Vodafone müşterilerinin en çok aradığı ülkeler Almanya, Kıbrıs, Mısır, Yunanistan, Afganistan, Hollanda, Fransa, Suudi Arabistan, Türkmenistan ve Belçika; en çok SMS gönderilen ülkeler de Kıbrıs, Almanya, İngiltere, ABD, Fransa, Rusya, Türkmenistan, Hollanda, Macaristan ve Azerbaycan oldu. Vodafone Red’liler ise tarifelerindeki ücretsiz yurtdışı arama ayrıcalığı sayesinde bayramda toplam 105 bin dakika ücretsiz görüştü.

Bayram kampanyası devam ediyor

Vodafone’un Kurban Bayramı’na özel olarak başlattığı ve 3 ay sürecek yeni kampanyası da devam ediyor. Kampanya kapsamında, Vodafone mağazalarına gelen tüm müşterilere 3 GB mobil internet hediye ediliyor. Kampanyadan yararlanmak için mağaza personelinin temin edeceği QR kodla kişisel dijital asistan TOBi’ye giriş yapmak yeterli oluyor. Vodafone müşterileri, herhangi bir önkoşul olmadan, ayda bir kereye mahsus olarak kampanyadan yararlanabiliyor.

Vodafone hakkında

Avrupa ve Afrika’nın en büyük teknoloji iletişimi şirketi olarak, kendi ölçeğinde benzersiz bir konuma sahibiz. İnovatif yaklaşımımız, teknolojimiz, bağlantı hizmetlerimiz, platformlarımız, ürünlerimiz ve hizmetlerimiz ile bireylerin yaşam, kurumların çalışma şekillerini dönüştürüyoruz. 21 ülkede mobil ve sabit ağlar işletiyor, 48 ülkede daha mobil ağlarda iş ortaklıkları yürütüyoruz. 31 Mart 2022 itibarıyla, 300 milyondan fazla mobil müşterimiz, 28 milyondan fazla sabit genişbant müşterimiz ve 22 milyon TV müşterimiz bulunuyor.

Nesnelerin İnterneti (IoT) alanında dünya lideri bir şirket olarak, 150 milyondan fazla cihaz ve platformu birbirine bağlıyoruz. Bu bağlantıları sağlamak için benimsediğimiz inovatif yaklaşımla, toplumun daha temiz ve güvenli şehirler, daha iyi ulaşım ve daha gelişmiş tarım konularındaki beklentilerine yanıt veriyoruz. Dijital liderliğimizle, bir yandan devletlerin sağlık ve eğitim hizmetleri sunma, bir yandan da Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler (KOBİ’ler) başta olmak üzere kurumların müşterilerine hizmet sunma şekillerini dönüştürüyoruz.

2022’de 15. yılını kutlayan M-Pesa ile Afrika’da finansal teknoloji alanına köklü değişiklikler getirdik. Bugün 52 milyondan fazla kişinin finansal hizmetlere güvenli, uygun maliyetli ve uygun bir şekilde erişmesini sağlayan M-Pesa, bölgenin en büyük finansal teknoloji platformu haline geldi.

Daha iyi bir gelecek için kapsayıcı ve sürdürülebilir bir dijital toplumu mümkün kılan bağlantı hizmetleri sunmayı amaçlıyoruz. 2040’a kadar net sıfır emisyon hedefine ulaşmak; 2025 yılına kadar Avrupa ve tüm operasyonlarımız genelinde elektriğin %100’ünü yenilenebilir kaynaklardan sağlamak; yedekli şebeke ekipmanımızın %100’ünü yeniden kullanmak, geri satmak veya geri dönüştürmek yoluyla gezegenimiz üzerindeki etkimizi azaltmak için önemli adımlar atıyoruz. Kırsaldaki toplulukların, öğrencilerin ve iş arayanların internete erişim olanaklarını genişletebilmek için proaktif çalışmalar yürütüyoruz. Vodafone Vakfı çatısı altında, 30 yılı aşkın bir süredir, Avrupa ve Afrika’daki toplulukları sağlık, eğitim ve eşitlik alanlarında desteklemeye devam ediyoruz.

Doğum ve ebeveyn izni politikalarımızla çeşitliliği ve dahiliyeti destekliyor; bağlantı çözümlerimizle kadınların güçlenmesini sağlıyor; kadınların, kız çocuklarının ve genel olarak tüm toplumun eğitime ve dijital becerilere erişimini mümkün kılıyoruz. Irk, etnik köken, engellilik hali, yaş, cinsel yönelim, cinsiyet kimliği, inanç, kültür veya din ayrımı yapmaksızın tüm bireylere saygı duyuyoruz.