Arzum dördüncü kez Türkiye’nin en teknolojik markası seçildi
Arzum, NielsenIQ Türkiye ve Pazarlamasyon iş birliğiyle Türkiye’deki markaların teknoloji alanındaki tüketici marka algısını araştıran ödül programı ‘Tech Brands Turkey’de, ‘Küçük Ev Aletleri’ kategorisinde dördüncü kez Türkiye’nin en teknolojik markası seçildi.
Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, NielsenIQ Türkiye ve Pazarlamasyon iş birliğiyle gerçekleştirilen ‘Tech Brands Turkey’de, ‘Küçük Ev Aletleri’ kategorisinde rakiplerini geride bırakarak dördüncü kez Türkiye’nin en teknolojik markası seçildi. NielsenIQ Türkiye, Türkiye’nin en teknolojik markalarını; 12 ilde 15-64 yaş arası toplamda bin kadın ve erkek ile online kanallar üzerinden 42 ayrı kategoride gerçekleştirdiği anketlerle belirledi. Tech Brands Turkey kazananları, 20 Mart’ta Wyndham Grand İstanbul Levent’te düzenlenen Tech Day gala gecesinde ödüllerini aldı.
“Ödüller kullanıcılarımızla aramızdaki bağların ne kadar sağlamlaştığını gösteriyor”
Arzum Pazarlama Direktörü Özlem Zülal, “Tüketicilerin tarafsız görüşleriyle teknoloji alanındaki marka algısını araştıran Tech Brands Turkey’de dört yıldır üst üste Türkiye’nin en teknolojik markası olarak seçilmek bizim için büyük bir gurur kaynağı. Arzum olarak kullanıcılarımız bizi her yıl birçok ödüle layık görüyor. Bu ödüllerde tasarım, Ar-Ge, deneyim ve insan odağı yatırımlarımızın katkıları oldukça büyük. Arzum olarak, benzersiz bir kullanıcı deneyimi yaşatma arzumuz, kullanıcı taleplerine cevap verme yeteneğimiz, global ve yerel trendleri takip etme ve ürünlere uygulama becerimiz bizi kullanıcılarımıza daha fazla yaklaştırırken, bir taraftan da kullanıcılarımızla aramızdaki bağları güçlendiriyor. Tavsiye edilebilirliğimizi her geçen gün biraz daha artırıyor. Aldığımız ödüller ise kullanıcılarımızla aramızdaki bağların ne kadar sağlamlaştığını, bize ne kadar güvendiklerini gösteriyor” diye konuştu.
Arzum Elektrikli Ev Aletleri Hakkında:
Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, 55 yıllık sektör birikimiyle ‘Sen dokunursun değişir dünya’ mottosuyla tasarladığı ürünleriyle, güvenilir ve yenilikçi bir marka. Türkiye ve dünyada, gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, sıcak içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü olmak üzere 6 farklı ürün kategorisinde 650 ürünüyle milyonlarca kişiye satış gerçekleştiriyor. Türkiye’de ilklere imza atarak küçük ev aletleri sektörüne yön veren Arzum, tasarım ve inovasyonu vazgeçilmezi olarak görüyor. Bu vizyon ile, ulusal ve uluslararası birçok yarışmada prestijli ödüllerin sahibi olan Arzum aynı zamanda Arzum OKKA markasıyla Türk kahvesi kültürünün dünyaya yayılımını da misyon edindi. Doğrudan fincana servis, közde pişirilme ve kendi kendini yıkayabilme özellikleriyle dünyanın her yerinde ideal lezzetler sunan Arzum OKKA’lar, Türk kahvesinin globalleşme serüvenine makineli çözüm oldu. 2019’un ilk yarısında Ducati birlikteliği ile ses getiren, tasarım ve performansın buluştuğu bakım serisi Ducati by Arzum ile erkeklerin kişisel bakımında da vazgeçilmez olan Arzum, bu pazarda büyümek için çalışmalarını sürdürüyor. 2020’nin son aylarında gerçekleşen ve rekor talep gören halka arz ile gücüne güç katan Arzum, dünya markası olma hedefiyle yeni başarılara imza atma yolunda emin adımlarla ilerliyor.